Kızlar selam, daha önce 1 başarısız tüp bebek denemem oldu . 3. Gün embriyosu ve taze transferdi. Olmadı. 2.ye tekrar başladık. Bu ay yumurta toplama oldum ve 5. Gün embriyom var, bu sefer dondurulmuş transfer olacak. Muhtemelen ilk adetimden sonra. Sorum şu : dondurulmuş transferde adetten kaç gün sonra transfer oluyor ? Transfer için nelere bakıyor doktor? Tavsiyeleriniz var mı ?