Ufdy9 2 gün için de sancım olmazsa perşembe yatışımı vereceğini söyledi doktor kendim başlatmak için ne yapabilirim rezene çayı kısa sürede başlattığını yazmıştı birisi içen var mı
Canseel13 Ufdy9 ben internette hurma ananas ahududu yaprağı çayı ve sıcak suya oturmak doğumu başlatıyor diye okudum 37 itibari ile bende yavaş yavaş yapmaya başlayacağım
HellButterfly Ufdy9 canım bende 38+6 dayım yapmadığım şey kalmadı ama gelen giden yok. Doktor bol bol temizlik yap elinle yerleri sil falan dedi onları yapmaya başladım bakalım gelcek mi 🤣
chefmom Ufdy9 ben yurtdışındayım burada hastanede ki Hindistanlı bir kadın doğum doktoru benimde günüm geçtiği için chili biber yememi tavsiye etmişti tabi ki ben cesaret edememiştim ama istersen yani 😅🌶️
Dogaclk Ufdy9 bir sorun olmadi normal dogum ve kesisiz. Sutumde de bir sorun olmadi emme problemi yasamadik aci yedigim icin. Ozellikle dogurayim diye yemedim canim asiri aci istemisti. Bir avuc jalapeno biber yemisimdir.😅 40+6da dogurdum.
Ufdy9 Mrvkkkk sezeryan mı suni mi nasıl olcak diye sordum yatışını yapalım o zaman karar vericez dedi