Hilalllcann 31 Ağustosta gittim. Nst ücreti 90 tl muayene 765 normal doğum 15 bin sezeryan 12 bin olmuş kızlar
Ozdumen Glsh97 ben de Sedat Bey’in hastasıyım, sizin gibi inşallah benim de doğum sürecim güzel geçer 🙏Zaman azaldıkça ister istemez çok endişe heyecan bir arada oluyor :)
Glsh97 Ozdumen hiç endişe etmeyin içinizi ferah tutun ben kontrole geldim doğurdum 😂 o yüzden pek bisey anlayamadım ama çok şükür ki çok rahat bir doğum gecirdim inşallah sağ salim sağlıcakla kucağınıza alırsınız ☺️
Ozdumen Glsh97 size ufak bir sorum olacaktı planlı sezeryanda çatı muayenesi oldunuz mu Sedat hoca yapıyor mu acaba açıkçası korktuğum bir konu da 🙈
Glsh97 Ozdumen hayır hiç yapmadı bana 20 eylüle gün vermişti ama kızım bekleyemedi 8 Eylül’de kontorole gittiğim de bugün almamız lazım dedi 😂