buseteacher Merhaba, 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim fakat tiroid hormonum yüksek çıktı ve doktor 1 ay kullanmam için bir ilaç verdi. Aynı durumu yaşayanlar var mı acaba ilk gebeliğim biraz tedirgin oldum.
Yildiz123- buseteacher benimde ilk hamileliğim 33. Haftadayım gebeliğimi öğrendiğimden beri benimde var tiroid yüksekliği 25gr euthyrox kullanıyorum gebelik bitene kadar devam edeceğim sanırım
Gamzevin buseteacher levotiron diye bi hap verdi bendede aynısı oldu 1 ay kullanmam gerektiğini söyledi doktorum
Gamzenakit buseteacher merhaba hamilelikte tiroid cıkıyor benimde 8 değer normalde 2.5 altında olması gerekiyor ilaç kullanıyorum sabah ac karnına 2 hafta sonra kan vereceğim levotiron 100 mcg kuallanjyorum bende
sacmalamakizim buseteacher Bende de vardı 25 haftadan sonra yükselmişti, ilaçları düzenli kullandığınız müddetçe çabuk düzene girer, benim 1 ayda inip normale dönmüştü. 😊
busra-2410 Merhaba benimde aynı şekilde tiroid yüksek çıkmıştı hamileliğin başından beri ilaç kullanıyorum 29. Haftaya geldik çok şükür bir sıkıntı olmadı 🤗
buseteacher busra-2410 şu andaki değeriniz normal mi ilerliyor peki kullanmaya başladıktan sonra düştü mü?
buseteacher Yildiz123- şu andaki değeriniz normal mi ilerliyor peki kullanmaya başladıktan sonra düştü mü?
Merveeemsiii Gamzevin ben 37 deyim ne olur ne olmaz diye hala kullanıyorum bu ilacı değerlerim sınırdaydı şuan cok şükür
buseteacher Benimki biraz yüksek sanırım 9 çıktı bana da 50 mg Euthyrox isimli bir ilaç verdi bir ay kullanmamı söyledi umarım düşer
tugbadurmaz34 buseteacher merhaba sizin bu yorumunuz 21 gün önce yapılmış yakın zamanda kan verdiniz mi benim de çok yüksek hemen düşmesini istiyorum
Yildiz123- buseteacher ben rakam olarak hangi seviyede bilmiyorum ama doktorum her kontrolde kan idrar alıyor bu şekilde 25 mg seviyesinde ilerleyelim diyo haftaya kontrolümde soracağım doğum sonrası da devam edecekmiyim diye hamilelikten önce yoktu tiroidim ama annemde var genetik olabilir
busra-2410 buseteacher evet ilk sonuçta 4 çıkmıştı şu an 1 çıkıyor hep devamlı kullanıyorum 25 mglık benimde
Gamzenakit buseteacher inşallah ilaci kullanın mutlaka düşer allahın izniyle sağlıklı sıhatli kucağımıza alırız 🙏🙏
buseteacher Çok teşekkür ederim hepinize içim biraz olsun rahatları inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız😊🙏🏻
Ggonc Benim gebelikten önce yüksekti triodim ilaçlara ragmen düşmüyordu. Gebelikte dozu yükselttik şu an ideal seviyelerde. Yalnız benim ömür boyu ilaç kullanmam lazım
buseteacher Ggonc öncelikle çok geçmiş olsun. Hamile kaldığınızda değeriniz kaçtı acaba ve kaç mglik kullanıyorsunuz ne kadar bir doz arttırımı oldu?
Ggonc buseteacher hamile kaldıgımda 7 civarındaydı 3 gün 125, 4 gün 100 ml kullanıyorum o zamandan beri. Şimdi değerlerim 2.5 civarında. Zaten gebelikte 3.5 altında olması gerekiyor
buseteacher Ggonc anladım benim daha önceden bildiğim bir tiroid hastalığım yoktu 3 sene önce ölçümlerimde 3 çıkmıştı. Fakat bugün gebelik için kontrolümde değerim 9 çıktı doktor 50 mg başladı umarım yeterli gelir🙏🏻