Kızlar merhaba umarım yakında yine aranıza katılırım tam tamına 3 sene sonra, çikolata kistim vardı ameliyat sürecim oldu ve ameliyat olduktan 1 sene sonra tüp bebeğe başladım ve ilk deneme sonucu başarılı geçti ve bir tane oğlum var ve 3 sene ardında kist yine tabi ki tekrarlamış 4 cm kist ile dondurulmuş embriyo transferi yapılacak Regl ikinci haftası tedaviye başlıyorum ikinci çocuk için umarım başarılı geçer ve yeniden aranıza katılabilirim benim için dua ederseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim 🫶