Nisaekiz Van’da doğum yapıcak olan var mı aramızda tayinimiz yeni çıktı buraya Ekim’de doğum yapacağım inşallah devlet mi özel mi
Gamoos Nisaekiz bende yeni geldim Vana, devlete hiç gitmedim. Lokman Hekim hayat hastanesinde şebnem hanıma gittim tavsiye eden çok diye ama ben hiç memnun kalmadım. Feyza hoca ve gürcan hocayı tavsiye ettiler. Henüz bende karar veremedim
Nisaekiz Gamoos Gamoos ben de özele gittim ama doğuma devlette yapmak istiyorum asla da sıra bulunmuyor muayene için çok kararsızım Şebnem hanıma bir kere gittim neyinden memnun kalmadınız