Zeyd_Mom_22 LovelyMom_ yaa hakkında hayırlısı olsun canım🥹🌹 bende geceleri uyumama rağmen öğlen 2 saat uyu sanki hiç uyumamışsın🤦🏻♀️😒 Acaba ne bilmiyorum..
Zeyd_Mom_22 EdaninBebegi ayy cidden miii🥹umutlanıyorum sonra olmuyor ama bu ay korunmasız ilişki oldu o yüzden şüpheleniyorum.
Zeyd_Mom_22 EdaninBebegi ya ben 2 ay bundan önce yumurtalamanın 15 ci günü daha patlamamışdı düşünüyorum ki 16- 17 falan patlıyor yani ola bilir. bende 18 ci gün birlikte oldum.
EdaninBebegi Zeyd_Mom_22 adet gününden 1-2 gün sonra yapın testi varsa mutlaka silik çizgi olarak çıkar
Ebus2045 Zeyd_Mom_22 bende öyleydim normalde hiç uykuyu sevmem ama o dönem oğlumu uyuturken uyur kalırdım sürekli yatıyordum bence belirti yani
Zeyd_Mom_22 Ebus2045 ayyynenn öyle oğlumu uyutuyorum öyle bi uyku geliyor ki ısrarla uyuyorum çocuk uyanmak istiyor gözüm kapalı sallıyorum uyusun diye((( ola bilir mi şimdide karnımda ağrılar oluyor az az
Ebus2045 Zeyd_Mom_22 valla ben ilk hamileligimde bu saatlerde öğleden sonra yapmıştım dilim cizgiyle öğrenmiştim. İkinci erkendi ama ondada silik çizgiyle ogrendim