Tugbaerkul henüz doğum yapmadim fakat burada suyu geldiginde evde bekleyip hastanede bebegin suyu azaldigi için sıkıntı yasayan çok hikaye okuduk.Siz yine de kalben rahat edersiniz bence gidin doktora açılma falan yoksa bi tehlike de yoksa geri gönderirler zaten.hayirlisi olsun inşallah saglikla alin kucaginiza