LovelyMom_ Sevgi2023 gorek xeyirlisi,ama nese gozduyrem bu ay ki inwallah olar🤲yoldawim da cox isteyir,men adet olanda bilen kimi pis olurdu🥹mende ona baxib lap pis oluram🥹ozu de bilir ne vaxt adet oldugumu,yeni gunleri sayir😶
LovelyMom_ Sevgi2023 hele deli weytan deyir ki sabah get qan analizi ver,labaratoriya da yaxinimizda,olsa uje cixar mence🥹🤲 Bu deyqe de ureyim bulanir😑😶
Sevgi2023 LovelyMom_ menimde gun erzinde urek bulanmam olur 🙁nem ee uje qalmiwam bele ki neter olacaq
-Ay- [silindi] erken gebelik testi yaptım zaten canım sonucum 60 eğer hemen olsaydım sonucum yüksek gelirdi
Bsssr -Ay- Pembe olan dün yapılan alttaki bugün yaptığım test dün adet olmam gerekiyordu olmadım bende bi kaç gündür test ile takıp ediyorum. Nisan ayında kimyasal geçirdim beta takıbı o zaman benı çok yordu kollarım mosmor oldı kan vermekten şimdi bende beklemek istiyorum inşallah bu sefer güzel olur. Senın ıcınde hayırlı olsun inşallah Allah sağlıkla versin kucağına
-Ay- Bsssr ayyy Aminn inşallah seninde hayırlısı olsun inşallah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin canım ❤️❤️
-Ay- [silindi] evet yükselmesi gerekiyor zaten genelde adet gecikmesinde bakılan kandan bakılan tahliller 1500-2000 arasında çıkıyor. Hatta kac gün geçtiğine bağlı daha da fazla çıkabilir.
1prensesannesi__ -Ay- 2 günde 2 hatta 3 katina cikiyo adetten 2 gun once 50 ile ogrenen biri adetten 5 gun sonra 1500 ü gecmis olmasi gerek ben ilk hamileligimj 293le ogrendim 2 gun sonra kese gördük biz ama doktor iyice su iç çisin cok gelsin demisi oyle görmüştük 😁