Biraz önce doktor kontrolünden geldik. 27+1 deyiz. Kızım 820 oğlum 920 gram çıktı. Aralarında iki hafta var dedi doktor. Oğlan için iyi ama kız zayıf kalmış dedi. Her gün kefir içip yumurta yiyorum yoğurt yiyorum. Protein anlamında elimden geleni yaptığımı sanıyordum ama çok üzgünüm. Kilo aldırabilecek öneride bulunur musunuz lütfen 😞