Kızlar merhaba gebelik şekerim var 37 haftamdayim suyun fazla bugün nstde hareketleri çok iyi sancım çıktı ama ultrasonda Dr yüzüne bakmak için salladı fakat hareket etmedi 2 saatte bir saymami istedi etmezse yatış vericek çok korkuyorum bu haftalarda doğuran arkadaşlar var mı bebeğim kuveze girer mi ne yapmalıyım dua edin nolur 🥺🙏🏻