Adalina Eğer doğum 32. Haftada başlar sa normal doğum olabilir mi yoksa illa sezeryan mı olmalı lütfen bilgi verin kızlar 31 haftalık oldum açılma ve sancı var 😥
Muhammedamine Adalina benim arkadaşım suyunun gelmesi sonucu 32. Haftada normal doğum yaptı neden olmasın tabiki olabiliyor ama küvöze girdi 15-20 gün kadar
Beklenmeyenmucizem Canım bir bilgim yok postun üste kalsın diye yazıyorum inş sancını durdururlar canım bir iki hafta daha dayanır bebeğin hastanede misin
Onurkaan Doktorunuza sorsanız. Ama normal olmasında sakınca yoksa olur. Burada 28 haftalık bebek bile normal doğum yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam.