kızlar adetim geciktiği icin test yaptım ama doğum kontrol hapıyla korunuyorum. hap düzensizlik yapıyo anlayamıyorum olmam gerektiği günü..
170 liraya bi test almış eşim eczaneden erken gebelik testi yazıyodu aşırı pahalı bide çok şaşırdım onu yapınca böyle silik çizgi çıktı ama eşim çizgi görmediğini söylüyo kızlar bi bakın lütfen. ertesi gün sabah normal kaset test aldım hic bisey çıkmadı (gebelik istemiyorum)😵💫 sizce??
