Sultan05 9hafta 3 günlük hamileyim kızamık kan testı yapmıştı doktorum bugün pozitif olduğunu söyledi çok risk taşır mı nasıl önlem yol izlemeliyim riskli gebeliğe randevu aldım bundan sonraki süreçte ne olacak çok şeyler yazanlar var
gamzecgr Sultan05 Rubella IgG mi pozitif tahlil sonucu öyleyse daha önce kızamık geçirmişsiniz ya da aşısını olmuşsunuz bağışıklık var demek doktorunuz onu demiş olmasın zararı olması için şuan kızamık hastalığını geçiriyor olmanız lazım
Sultan05 gamzecgr bir hafta öncesinde arkadaşımın bebegınde kollarında bacaklarında kızarıklık vs vardı ama isilik gibi küçük küçüktü kızamık gibi değildi ondan olabılecegını söyledi doktor eğer şuan kızamık geçiriyorsan dedi test aldı perşembe günü hayırlı sonuçlar ile çıkar inşallah 🤲🏻