ebrarmom08 10-19 haftalar arasında o durumu yaşadım. Kanama alanı sürekli büyüyordu, progestan kullanmaya çalıştım fitil olarak kullandığım için yara yaptı ve çok düzenli kullanmadım. 19.haftada kanama alanı bir anda bitti, çok şükür atlattık tehlikeyi. Şuan 25+0 dayız her şey çok güzel gidiyor. İnşallah seninde kanama alanın geçer, kendini sıkma üzme. Ben çok kötü düşünüyordum ama doktorum sağolsun her konuda rahatlattı beni onun sayesinde bu süreci atlattım. Doktorun zaten belli şeyleri demiştir sana bol bol istirahat et, kalkmamaya çalış. Geçiyor güzel düşün 💜