balbadem1 XEmosumX benim 13. Gün kan negatif çıktı yumurtlamam çok geç oldu şu durumda yükselme yada pozitife dönme ihtimali var mı peki
XEmosumX balbadem1 evet yumurtlan gec oluyorsa reglinde gec gelecek demektir canim yine yumurtlamadan 15.16 gune kadar en gec bebis yoksa regl olursun testide yumurtlamadan en erken 12.gün say oyle yap
XEmosumX balbadem1 nasil yani catlatma ignesinden once yumurtladigin icin zaten catlatma ignesi oluyorsun ya o yuzden catlatmadan 16 gun sonraya regl olmazsa bebek olabilir
SuEmbal Kızlar az önce muayene oldum doktorum ultrasonda yumurtlamışsın bu ay dedi inşallah tutmuştur çünkü adet söktürücü kullanıp anca adet oldum bu ay bide düzensiz ilişkim oldu
balbadem1 XEmosumX valla 13. Gün beta 0.100 çıktı daha yükselmez sanmam adeti bekliyorum keşke yükselse ama hayırlısı