cevriye35_ o doktorla alakalı özel ya da devlet alakalı bişey değil tabi bazısı para odaklı olabilir ama bazı yerlerde devlet doktoru iyiken para vermeye bence gerek yok ben şuan olduğum sehirde devlet hastanesi iyi olmayınca muayeneye de doğuma da aynı doktor iki türlü de fazla para alıyor zaten özelde ama normal daha düşük oluyor ve burda sağlıklı insanda kalkipda doguramazsin sezeryan doğur demiyorlar yani o doktordan doktora değişir özel devletle alakalı dgl o bazı devletteki doktorda kolaylık olsun diye sezeryan der durduk yere burda iki hafta geriden gelse bile demiyo doktor sana kalkıp geriden geliyo falsn diye kilona göre normalse normal burdada devlette iki hafta geri diyo diğerinde özelde normal diyor kilosuna göre ve bebek gayet sağlıklı oluyor sonra da yani o kişinin kendi tercihide olsa doktoru iyi bilmesi gerek ben önceki olduğum sehirde devlette iyi doktor vardı burda da tam tersi özelde en iyisi parayı aldıkları halde