YesimTemur ben de oğlum da yaşadım iki böbreğin dede wardı genişleme ama doğundan sonra kapandı normal haline döndü. Çoğunlukla düzeliyomuş zaten kafana takıp hamileliğini zehir etme ben çok takmıştım. Doktor takip ediyo zaten. İnşallah sağlıkla kucağına almayı nasip eder mewlam.