mombarbie_ Yigit_Yagiz_Moms bizim doktorumuz net belli değil sürekli farklı doktor oluyor devlet takipli olduğum icin nasıl olur bilemiyorum
Yigit_Yagiz_Moms mombarbie_ test yapılmadan önce sordular mı size doktorunuz kim diye? Eğer sabit bir doktorunuz yoksa siz cinsiyeti konusunda bilgi talep edebilirsiniz şirketten
mombarbie_ Yigit_Yagiz_Moms doktorların sürekli değiştiğini biliyorlar orada zaten bilgi verirler o zaman sanirim
Yigit_Yagiz_Moms mombarbie_ test sonucunuz çıkmadığı için bilgi vermemiş olabilirler çıktıktan sonra da talep edin. Burada birçok arkadaş öyle yaptı. Testinizde de yazar kromozom bölümünden anlarsınız aslında. Xx diyorsa kızdır, xy yazıyorsa erkek
Yigit_Yagiz_Moms mombarbie_ evet ben de şimdi test sonucuma baktım da bulamadım. Testten 1 hafta önce öğrenmiştim ben rutin kontrolümde. Sizin şu an kaç haftalık?
mombarbie_ Yigit_Yagiz_Moms 14+4 sordum aslında arayip söyleyemiyoruz dediler bende hastaneye gittiğimde doktor arasa bilgi verirmisiniz dedim doktorunuz laboratuvarı ararsa bilgi alabilir dedi artık belli değil doktor sürekli değişiyor ama randevuma gittiğimde rica edicem oda ararsa yani o kadar para verip cinsiyeti ogrenemiyoruz
Yigit_Yagiz_Moms mombarbie_ bence 1 kereliğine cinsiyeti öğrenmek için özele gidin. Ben 15. Haftamda öyle yaptım. Normalde devlet takipliyim ama devlet uzatıyor cinsiyeti geç söylüyor