Arkadaşlar aslında başka hastaneye gidiyorum Anadolu yakasında kendim yeşilpinarda oturuyorum 31+1 im ama plansız olan olaylar oluştu oraya gidemicem şimdi bu haftadan itibaren beni alırlar mı birde Başarı hastanesinde doğum yapan memnun kaldığınız doktor var mı?