Benim ilk oğlumda da küçük bir delik vardı doğduktan sonra anlaşıldı detaylıda çıkmamıştı. Doğduktan sonraki 3. Ayda kapandı biz de fetal eko falan çektirmiştik çocuk kardiyoloğuna eğer küçükse mutlaka kapanıyor. Kuzenimin oğlunda 3 yerde delik vardı mesela onu doğar doğmaz ameliyat ettiler büyüklüğü ve sayısı önemli