22+4 tam yılbaşı görünüyo doğumum hazırlıklara başladık bebek arabası beşik ana kucagı gibi büyük parçaları aldık bi kaç tane de yenidogan takım aldk ama tam olark kaç aylk kıyafet alsam karar veremedim 0-3 kaç takım yeterli sizce ona göre gerisini 3-6 almayı düşünüyorum