Selam anneler Kasım sonu doğum yapıcam nasipse lcw den peluş bi mont gibi hırka aldım çok severek 6-9 yaza gelir giyemez dediler 9-12 mi alsam 3-6 mı alsam karar veremedim oğlum Eylül doğumlu yazın 9-12 giyiyordu burda haziran bile soğuk oluyor iyice yaz gelmeden giyer diye düşündüm napayım sizce