dlk_ersy Allah yardımcın olsun öncelikle canım. Evliliğime alışayım, biraz para biriktirelim bi mal sahibi olup öyle hamile kalayım diyodum hep. 1,5 yıl korundum ama korunurken hamile kaldım. Başlarda üzülüyodum ben bu çocuğa ne verebilirim nasıl ona güzel bi hayat sunabilirim diye ama fark ettim ki daha ilk başlarda bile rızkını hazırlıyodu. Allahıma şükürler olsun aratmadı, hasret bırakmadı. Üzüldüğüm içinde aklıma geldikçe pişman oluyorum. Rabbim onun rızkını beraberinde getirir. O heriften nafaka da alabilirsin. Kuzenim hamileyken eşinden ayrılmıştı maddi manevi tazminat davası açtı. Ailesi arkasında durdu ama yine de kendini yük gibi hissediyodu en başlarda. Şimdi nafakasını alıyo, çalışıyo, kimseye de muhtaç değil. Allah bi kapı açar hiç merak etme