Umudum1903 Merhaba çatlatma iğnesi vurulmuşdum iğnenin vurulduğu günü sayarakmi 12. Gün test yapılması gerek yoksa ertesi günu sayarakmı test yapılmalı bilenler cevap verebilirmi
myangelson Umudum1903 iğnenin ertesi gününden itibaren sayılıyor ve bana doktor 14. Günü test yap dedi
Umudum1903 Sedoliko ozamn benim 10. Günün oluyor sabah testim negatif ti ozamn Perşembe tekrarlayım teşekkürler