Gulgulhan merhaba, aynı durumu yaşıyordum 30 hafta itibariyle başladı benim de kahvaltıdan sonra 150leri bulduğu oluyordu. doktorum kardiyolojiye sevk etti, eko çektirdim bir sıkıntı olmadığını söyledi gebelikte olabilen şeylermiş. içiniz rahat etmeyecekse bir kardiyoloji ile görüşün, buarada 10 gün önce doğum yaptım ve şikayetlerim bitti gerçekten gebelik kaynaklıymış :)