Tazeannevebebegi benim hamileliğim gerçekten çok güzel geçiyor, bulantım hiç olmadı şu zamana kadar bi halsizlik yorgunluk var arada kramp var ama çok şükür iyiyiz, bir de kalp atışlarını duyabilseydim içim rahat ederdi, bekliyorum daha randevu için arayacaklar :)