minimix ben türbanlıyım canım hastaneye refakatci gelen giden ve erkek girmesi yasaktı zaten tıpda doğurdum maraştayız deprem zede olduğumuz içinmi bilmem yasaktı,Ben 2 doğumumdada sezeryan olduğum için uzun Elbise alıyorum yeşil aldım ikisindede sezeryan sonrası ve ilk yürüme sonda çıkana kadar elbise ,çıktıktan sonrada 2 tane çok şık penye ile saten karışımı pijama takımı aldım 3 lü olarak alıyorum üst çeketi uzun oluyor…Kırmızı ve pembe aldım ,kanaman ilk giydiğinde bulaşıyor sonrasında sorun yok …İçinizdede kalmasın bence nasıl geliyorsa öyle yapın kan çıksa nolacak siz doğum yaptığınız için gayet normal benim elbiseme çıkıyor mesala ben yürüyorum bananeki kimin ne düşündüğünden doğum yapan biriyiz sonuçta