Kızlar 34+1 im dün doktora gittim kendi doktorum izindeydi doktor karnın neden sert dedi ultrasonla baktı bebek çapraz duruyor dedi zaten 24 haftadan beri de öyle hiç değişmedi kafası sağ kaburgamın altında ayakları da sol kasıkta yai sırt üstü yatıyor böyle olunca ne soluma yatabiliyorum ne sağıma bebek büyüdükçe de karnım yanlara doğru çirkin bir görüntü oluyor internetten araştırdım 300 gebelikte 1 görünüyor muş dönmesi de zor diyor hep bizimle aynı durumda olan var mı bebeğiniz döndü mü