Cglaaa Kahve kolik biriydim hamilelikten önce her türlüsünü her gün evde yapıp içiyordum 😂Bebiş için ilk aylar önce 2-3 günde 1 fincana düşürdüm…. 4.5. Aylar 2 gün üst üste 1 fincan/1 cup kahve içiyorsam 3.gün içmeyip mola verdim… Şu an 8.aya girmek üzereyiz hala daha dikkat edip günde 1 fincanı/1cup geçmiyorum.Hamilelikten sonra özgürce kahve içeceğim günleri iple çekiyorum 😂😂🙈