Ef1001 biz de drların bu emin olamayışından ilk kızımda 5 ayrı dr a gitmiştik (4 özel 1 devlet hepsi farklı drlar 😅) şimdi 2. Gebelik erkeğe benzetince eşim hemen inandı ve ben bu hızlı kabullenişi anlamıyorum kız erkek olsun evlat evlattır eşime kızgınım 😒