Günaydın arkadaşlar,
31+1 haftalık gebeyim.
Kontrol esnasında doktor d dimer testi istedi. Değerleri çok yüksek çıktı 500 olması gerekirken 5000 lerde. Bacak damarlarımın doppleri yapıldı pıhtı çıkmadı. Kalp eko su yapıldı bir şey çıkmadı. Her gün oksapar kullanmam gerekiyormuş, aynı durumu yaşayan var mı?