Gamze4127 Bu son haftalarda oluyordu ama bu 2 gündür arttı. El parmaklarımda ve sağ kolumda uyuşukluk hissizlik var sizlerde yaşıyor musunuz bunu ben 33 haftalığım normal mi
gulten_01 Gamze4127 Merhabalar Ben şuan 38 haftalığım 30 ‘dan sonra elimde ayağımda karıncalanmalar oldu özellikle kol ve bacak bileklerimde ve de şu son 10 gündür sol bacağım komple uyuşuyor asla hissetmiyorum sağ bacağımda hiç bir şey yok ama
Gamze4127 gulten_01 geçiyor mu bişey uyguluyor musunuz benim şişkinlik vs oluyordu ama böyle hissizlik belli bi yerde ağrı ilk defa oldu canım acıyor resmen bi iş yapamıyorum