Anneoluyorummm16 öncelikle geçmiş olsun ve canınızı hiç sıkmayın. Aynı durumu bende yaşadım. Şuan ilaç kullanıyorum ve 1.76 ya düştü 3,96 dan. Ben de sizin gibi çok korktum bebeğime bişey olursa diye dr 100 lere çıkan değerlerde tedavi edilmemesi durumunda olabileceğini söyledi. Size tavsiyem hemen bir dahiliye dr una ya da endokronolojiye gidip ilaç başlamanız.