iç çamaşırımda sabah uyandığımda kahve telvesi gibi koyu kahverengi az miktarda lekelenmem oldu. Yerleşme kanaması olabileceğini düşünerek doktora gittim. Doktor kesenin şeklinin bozulduğunu söyledi progestan yazdı 2 gün kullan kanamayı durduralım dedi. Aktif bir kanamam yoktu sonrasında silme şeklinde de yoktu. Riskli gebelik olduğu için perinatologa gittim. Son adet tarihimin ilk gününe bakarak 8haftalık olduğumu ama gelişimin 6.haftada durduğunu sağlıklı bir gebelik olmadığını, ilacı kullanma düşmesini bekleyelim kendi düşmezse müdahale edelim dedi. İlk gittiğim doktorda döllenme geç olduğu için 6.haftada olduğumuzu söylemişti. Şuan kanamam da yok, ne yapacağımı bilemiyorum