Ben bu ay femara kullandim 2 yumurtam oldu catlatma ignesi de oldum yarın sabah test yapcam şu an belirti olarak sayabilcem arada su gibi akıntım oldu bu belirtimidir bilmiyorum bide kasiklarimda ve rahmimde ara ara batma saplanmalar oluyor yarın test yapcam ama baska belirtim yok size şunu sormak istiyorum aslında bu gune kadar var gibi hissediyordum suan yarin test yapcam ya negatif gorecekmisim gibi geliyor bunu yasayan oldumu kesin negatif deyip pozitif gördüğünüz oldumu yani ?