Betlllal Merhaba dün prodoctor erken gebelik testini yaptım akşam üzeri gayet belirgin bi ikinci çizgi çıkmıştı bu sabah artmed erken gebelik testini yaptım malesef hiçbir çizgi çıkmadı okadar yıkıldım ki okadar üzgünüm ki yine emeklerim boşa gitti nasıl oldu da akşam pozitifken sabah negatif oldu gerçekten anlamadım demekki tutmadı okadar hayal kurmuştum ve bugün iğneden 13. Gün benim gibi yaşayan var mı ayrıca az önce baktım çok hayalet çizgi belirdi ama aradan baya geçti sayılmıyor mu böyle
Selinakbas Betlllal 1-2 gün daha bekle öyle yap canım, çok yeniyse eğer erken gebelik testinde çizgi belli olur ama normal gebelik testlerinde varla yok arası belli oluyor, benim de basima öyle geldi çünkü ama kan verdiğim de hamile olduğumu ogrendim
Betlllal Youngmotherr canım az önce baktım da hayalet çizgi var gibi geldi bilmiyorum 🤷🏻♀️ neden ya 😭
Betlllal Youngmotherr bugün 13. Günüm cnm ama baya bekledim öyle belirdi hayalet çizgi prodoctor hemen beliriyordu
Betlllal Selinakbas anladım cnm işte erken gebelik testinde bi 15/20 dakika da hayalet çizgi gördüm çünkü 5 dk içinde çıkan sonuca bakın diyordu 15 dk falan geçti öyle zar zor gözüküyor Allahım yardım et yarabbim
Selinakbas Betlllal Gorduysen hiç kendini üzme vardır, kan ver çok çok erken oldugu için belki net değildir bir kac güne daha net olur ❤️
Betlllal Selinakbas çok teşekkür ederim rabbim gönlünde ne muradın varsa versin şu çaresiz halimde yazdınız ya hepinizden razı olsun
XEmosumX Betlllal canım kan ver eger cizgi gördüysen boyle düşün düşün kendini yersin en guzel sonucu orda göreceksin var yada yok net sekilde
Betlllal tatlibebegim_ aynen cnm dün prodoctor yapmıştım akşam net iki çizgi. Vardı sabah bu testle yaptım zar zor 15 dk da hayalet çıktı
Betlllal XEmosumX cnm evime çok uzak eşim de yok işe gidiyor evde tekim ben nasıl giderim bilemiyorum kan vermeye beklemedeyim Allahım dua edin bana nolur
Umudum1903 Benimde 11. Günün sabah test yaptım negatif çıktı böyle nasip demekki rabbim zamanini bilir diyip kendimi avutuyorum
XEmosumX Umudum1903 11.gün negatifleniyor igne etkisi zaten 12.gün yeniden yukseliyor varsa o yuzden mumkunse siz 13.gunu tekrarlayin testi
Betlllal XEmosumX inşallah öyledir zaten çok sürmedi sabah yaptığım 15 dkda fln çıktı evde de test kalmadı gidip alırım 9 da açılınca