Floraflorr canım hiç endişe etme. Benim de 24. Haftadan kısalma olduğu, gerektiği durumda serkilaj yapılacağı söylendi. Progestanı fitil olarak başladık. Bebek baya aşağıdaydı. Sürekli kasik sancılarım oluyordu. Rahim uzayıp kisalabilen bir organmış. Fitil rahimi güçlendirdi yaklaşık 1 ayın sonunda normal boyutlarına ulaştı. Ve bebek yukarı cikti. Ki ben bu süreçte hareketlerime vs dikkat etmedim. Sana doktorun dikkat et dediyse edip ve fitilni düzenli kullanırsan rahimin güçlenir. Ve şunu da ekleyeyim. Şuan rahim boyunun 4 5 cm olması önemli değil dedi doktorum herhangi bir durumda bir an da 2 ye de düşebilir, bunu düşünerek yaşama, günlük işlerini yapmaya devam et, sadece çok ağır işlere girişme dedi. Şuan 34+5 deyim