EEEEEEEEL o haftalarda ilk kanamam oldu düşük tehlikesi dedi doktor hatta çalışıyordum 10 gün rapor verdi progestan fitil verdi öyle biraz zaman geçti fitili bitirip bırakınca yine kanamam oldu rahmimde kanama varmış yine 10 gün rapor verdi fitile devam ettik düşük tehlikem çoktu fitil bebeği tuttu, ben işe giderken yürürdüm okul yakındı doktor yürümek ayakta kalmak iyi gelmiyor dedi, hatta 3. kanamam olursa bebek düşerse pişman olurum diye işi bıraktım şimdi 8. aydayiz gün sayıyoruz çok şükür bişey olmadı, kanaman varsa korkma ama kesinlikle çok dikkat et umarım sağlıkla alırız bebislerimizi kucağımıza 🌸