Busradc-1928
Genetik ben her şeyi kullanıyorum hiçbir faydası olmadı 3 kutu biooil bitirdim, 1 kutu lierac, bebek yağı, kakao hindistan cevizi badem kantaron yağı ne varsa sürdüm at kılı fırçalama yaptım bana mısın demedi 😂 genetik olduğunu biliyordum zaten ama yine de bir umut sürdüm ne yazık ki her yerim çatladı bacağım göğüs altlarım göbeğim belim şimdide karnım çatlamaya başladı 😁 ilk başlarda çok üzüldüm ama şimdi alıştım 🤣 bu arada bol su da tükettim 😆 kimisi kullandım çatlamadım diyor çevremde de var böyle biooil kullandım çatlamadım lieracla hindistan cevizi yağı kullandım çatlamadım diyenler ama ben çatladım 💁🏻♀️ Kısacası herhangi bir şey kullan en azından vicdanın rahat etsin ama önleyen bir şey yok