Kumsalada2023 Bebeğim 7 günlük normalde idrarınıda kakasınıda düzenli yapıyor çocuk doktoru 3 saate bir idrarını yaparsa hiç bir sıkıntı yok demektir dedir ama bebeğim yaklaşık 4 saatir çişini yapmadı çok korkuyorum ne yapmam gerekiyor
Sadelim Kumsalada2023 bol bol emzir bir saatten falan sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle takip et emzir yapmazsa bı doktora götür
Seval2468 Kumsalada2023 benim oğlumda 7 günlük dün 8 saat yapmadı neredeyse ac değil eminimde sonra altını açık bıraktım oynadım biraz hemen yaptı. Bazen yapıyor öyle bebekler korkmayın
Biriciklerim3 Kumsalada2023 doktorun onu söyleme amacı karni doyuyor sütun yeterli demek istemiş başka anlamda söylememiş canım niye bu kadar stres yapıyorsun 1 saat icin
Kumsalada2023 Seval2468 Biriciklerim3 İlk bebeğim olunca ve tecrübesiz olunca insan panikliyor çok şükür normale döndü 🥰