Hilall_ ben de aynı sebepten ayaktayım burnum tıkalı alerji ilaçlarımı bırakmıştım,balkona çıktım iyi geldi tekrar uyumaya çalışıcam özellikle hamilelikte hep tıkalı olur benim,nem oranı da yüksek bizim evin,ilaçta kullanmak istemiyorum,hapşurık tıksırık gidiyorum