kızlar bat 26 sıydı 27 sinde kan verdim bugün çıktı 124.58 umarım sağlıkla yükselir gecikmenin bugün 3.günü progestran 8.47 çıktı değerim henüz düşük sanırım bir kaç hafta bekleyip keseyi görmeye gideceğim😊🥳🤲🏻 Güzel haberlerle buluşalım sizin değerleriniz kaçtı ilk kan verdiğinizde ve gecikmeyle 💐