Ya sizin sayfanıza baktım konuyla alakasız ama
Benim burdaki okuduğum binlerce yorumdan ve çevremden dinlediklerimden ki yakın çevremdede var aşırı isteyince ona odaklanıp ilişki yaşayınca olmuyor tanıdığımın asla sağlık problemi yok ama 2 yıldır çocuğu olmuyor çok istiyor
Bende bir dünya sağlık problemi var kolay kolay olmaz dediler Allah’a şükür ilkte oldu kafama takmıyodum çünkü
Kesinlikle böyle olsun diye gözünün içine bakınca aşırı isteyince olmuyor herşey bahane oluyor
Allah’ın nasip etceği bir gün var diyerek kafanız rahat olduğu gün olur Allah’ın izniyle