Canım duphaston kullanırken nefes darlığı ve çarpıntı oldu bende de doktoruma dedim o zaman progrstan al alttan dedi yanı o ılacın yan etkısı çarpıntı rahatsız oluyorsan doktora düşe getir başka ılac versin sanada benim ıkıncı hamılelıgım bende 8+5 im o duphaston u bıraktım