Didemm91 Lavinia1924 11+5 olduk haftaya gideceğim 12+5 olacak çok umutlanmıyorum ama inşallah öğrenirim 🤲😋 siz öğrendiniz mi ?
Pelinizm Lavinia1924 12. Haftada gittk öğrenemedik poposunun üzerinde oturuyordu göstermedi🙈🙈🙈 14. Haftada tekrar gidicez bakalım 🙈 Seğrime hissediyormusunuz?
Berkaytuana Lavinia1924 %95 kız dedi ama tabi değişebilir öbür hafta kontrol var ondan netlesir inşallah 😍 sen ogrendin mi canım
Lavinia1924 Didemm91 13+1 iz bizde 10 gün önce gittiğimde erkeğe benziyo demişti ama emin olamadi kıza da benziyo dedi bakalm bugün gidicez ne dick :)
Brl Merhabalar 9+3günlük hamileyim 6haftalıkken yaptırdığım kan testinde tsh hormonum 3,7 çıktı ama endokrin doktorum ilaç vermek istemedi kadın Doğum doktorunda herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi ama sizce de biraz yüksek değil mi sizlerin nasıldı ?
Lavinia1924 Brl canım 2.5 altı olması lazım hamilelikte benim 6 ydi ilaç kullanıyorum 1.5 lara dusurduk 13+1 haftalık hamileyim simdi
Haliagaoglu Brl canım benim de 2.4 çıktı doktorum tsh hormonu gebelik hormonu yüzünden yarı yarıya baskılanır o yüzden aslında 4.8 olarak değerlendirmemiz gerek ve eğer 2.5 üstü olsaydı ilaç verecektim dedi Bilgin olsun.
Lavinia1924 Pelinizm bende 11+3 te gitmistim ikili yapıldı o zaman tahmin de bulundu ama emin olamadı bugün gidicem bakalm. Seğirme mi oluyo bilmiyorum ama tam severken oksarken bazen kramp gbi bisey girip çıkıyor böyle oluyo yani
Didemm91 Lavinia1924 ben de haftaya detaylı ultrason için gideceğim çikolata yemeyi düşünüyorum popoyu dönmesin diye 😄 öğrendiğinizde haber verin merak ettim :)
Brl Lavinia1924 18aralıkta bir dahaki randevum sence Ozamana kadar bekleyeyim mi yoksa şimdiden gidip bir kan tahlili yaptırıyım mi
Lavinia1924 Didemm91 tamam canım ederim 1 saat sonra randevum bakalm hep uyuyo benimki hiç hareket etmiyor gozukuyo ultrasinda bende çikolata yicem giderken 😀
Elcnn Bende çok merak ediyorum şuan 13+5’iz. 12. Haftamda ikili tarama için gittik ama bacak bacak üstüne atmış kapatmış kendini sıpacık, Aralık 20de gideceğiz Allah izin verirse inşallah o zaman öğreniriz 16 haftalık olacağız o zaman 🙏🙏🥰
Bilgeferhat Lavinia1924 çikolata ye muhakkak ben yedim gittim dün doktor dedi bu nasıl hareketli bir Bebiş yerinde durmuyor ne güzel herşeyi meydanda bize gösteriyor dedi 😄
Lavinia1924 Berkaytuana ooo baya yiskek demiş yine canım şimdi hastaneye gidiyorum bakalm bidaha bakcaz ne dicek 😂
Berenannesiceren Şuan 11+5 günlük bu ayın 14 de gideceğim cinsiyet için o zaman 13 haftalık olacak iniaşşah gösterir bebişim 😃