Kızlar 25 haftalık hamileyim bundan seneler önce panik atak ve taşikardi teşhisi konuldu düşük dozda ilaçlar kullandım doktor kontrolü altında da kullanmayı bıraktım dün sağlık ocağında aşım vardı nabız 125 çıktı ondan önceki günde komşularımla otururken 130 çıktı öncelikle şunu söylemek istiyorum bu değerler beni rahatsız etmiyor hissetmiyorum daha doğrusu ama cok heyecanlandığımda üzüldüğümde veya kızdığımda normal olarak kalbim ağzımda atıyor asıl sorum şu böyle bi durum yaşayıp da doğumunu normal yapan varmı yada sizlerin bana tavsiyeleriniz nelerdir yardımm edin ayın 1 inde doktoruma da danışıcam bu arada 🥹