aysee2054 Kızlar yeni doğum yaptım bebeğimin açlık kan şekeri düşük olduğunda dolayı küvezde aldılar bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Attoya Oğlumda da olmuştu beslenmesine rağmen şekeri yükselmiyordu. Yoğun bakımda bi sıvıyla beslendi sonra azalttılar düzeldi sorun. Herhangi bi problemi yok oğlumun normal bir şey dediler yenidoğan döneminde