buiyimi yasal hakkın kullanmamışsın ve faturası duruyor. İade edeceğim diyeceksin ve alacak bu kadar basit.
Almak istemiyor mu ? Yasal süresi dolmadı
Alın mağaza sesim yükselsin istemem de. Sıkıntı olmaz . Mağaza müdürü gelir bilir ki konu Ordan bölge müdürüne ordan da genel merkeze intikal ederse savunma yer.