Alpelo35 _Kubraaa_ ahh bende çekiyorum mideden zehir etti hamileligimi bana ne yersem yiyim midem yanıyor yandıkça istifra ediyorum biktim artık 😭
Dilekonurr _Kubraaa_ ah ben iki gün önce ölcem artık sandım zencefil iyi gelir dediler ama evde olmadığı için yiyememiştim varsa evde biraz ye
FatmaEnder _Kubraaa_ Soğuk süt iyi geliyor Baharatlı yiyecek Paketli ürün ve susamli simit Bunlar midemi yakanlar Bunları yemeyince rahatım Ama ufacık bi parça çikolata biskuvi falan yersem mahvediyor
Atlassmomm Gaviscon şurup kullandım geçmedi Rennie tablet kullandım geçmedi Doktor en sonunda rennie duo şurup yazdı o biraz rahatlattı Birde çift yastıkla yatıyorum baya yüksek
Aleyna1461 Şu saate kadar ayakta olmamın sebebidir 4 aydır çekiyorum süt gaviscon ile anlık geçiştirmeler. 35+4 şuan